A Mouthful of Petrol
For years now, Wayne, father of 12-year-old JayDee, has been into banger racing, a rough style of racing in self-built cars. Now that JayDee is nearly 13, his debut race is finally in view. Wayne helps his son fix up the car in the garage, teaches him steering techniques and prepares him mentally. JayDee, meanwhile, is feeling increasing pressure to make his father proud.