Backwards
They are refugees—but what they need is a refugee status. When the lights in Tel Aviv go off for the night, the lines outside the immigration office start swelling. Everybody wants to be on time for when the office opens at 8 a.m. By midnight, there are hundreds of people in front of the door, most of them Ukrainian.
In a single night, Backwards encapsulates the refugee crisis: a mass of exhausted people who patiently persevere in their attempt to start a new life—while the rest of the world sleeps.