Agence
What that means becomes clear in Agence. In this interactive VR game, you are invited to play God in a universe populated by rudimentary robots. Hopping from planet to planet, you can either improve their living environment, so they increasingly help and understand one another, or disrupt it and plunge them into conflict. You can also wipe them out in one stroke, ending the development of intelligent life on a planet altogether. The story of evolution is never the same twice.