Constrain
The movements of anonymous bodies in a bare space where the aggressors remain invisible are based on actual cases of police violence in France. The monotone instrumental soundscape feeds into the menacing atmosphere.
This new reality in which the film immerses us raises the question of how to engage with the role we've been assigned in this rigid scenario, and how that role can lead to a person being restricted, coerced, humiliated, harmed, or killed.