Dit oorspronkelijk als installatie vertoonde werk van beeldend kunstenaars Sirah Foighel Brutmann en Eitan Efrat vangt drie tijdslagen in één beeld. Allereerst is er de handheld camera die langs een reeks foto’s beweegt van officiële bezoeken aan het Yad Vashem Holocaust History Museum in Jeruzalem. De geportretteerde hoogwaardigheidsbekleders kijken op hun beurt naar het iconische beeld dat de hele Holocaust samenvat: een barak in Buchenwald vol uitgemergelde gevangenen die recht in de lens staren, een foto gemaakt door de Amerikaanse soldaat H. Miller vijf dagen na de bevrijding van Buchenwald. Net als in hun werk ligt fotografisch archiefmateriaal van de vader van Sirah Foighel Brutmann aan de basis van . André Brutmann (1947-2002) werkte als freelance persfotograaf in het Midden-Oosten en legde tussen 1986 en 2000 vaak de officiële bezoeken aan Yad Vashem vast. Efrat en Brutmann hebben een aantal foto’s uit deze omvangrijke reeks geselecteerd, opgesteld en vervolgens in januari 2013 met een videocamera geregistreerd in het Brusselse kunstencentrum Wiels. Het resultaat is een veelgelaagde video waarin wordt gespeeld met tijd, beweging en ‘point of view’. Er heerst stilte: enkel de ademhaling van de cameraman is te horen.